Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový plán online magazínu o surfování
Michna, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový plán online magazínu o surfování Cíle: Hlavním cílem práce je navrhnout marketingový plán pro založení nového online magazínu o surfování. Ten by vznikl ze současného online média Freeride.cz/Water, jehož nepříznivá situace je v práci analyzována. Metody: Autor použil metody dotazování (konkrétně polostrukturovaný a neformální rozhovor) a osobního pozorování. Metoda sběru sekundárních dat, PEST analýza a nástroj Google Analytics sloužily jako podklady pro výslednou metodu SWOT analýzy. Výsledky: Výsledkem práce je vypracovaný marketingový plán pro období jednoho roku, který bude sloužit jako praktický základ pro vytvoření nového magazínu o surfování, Klíčová slova: marketing, marketingový plán, online magazín, surfing, online média, Google Analytics
IT podpora redakce internetového magazínu
Wagenknecht, Martin ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Cílem práce je analýza nabídky trhu s informačními technologiemi, které podpoří aktivity redakce internetového magazínu. Práce je nejprve zaměřena na rešerši relevantních zdrojů, následně je provedena analýza prostředí, ve které je vysvětleno, co je pro tento obor podnikání charakteristické a s čím se potýká. Další část se věnuje analýze procesů a informační potřebě dle metodiky MMABP. Skrze kombinaci různých pohledů jsou pomocí metodiky MMDIS následně získány potřeby redakce a v závěrečné části práce je proveden průzkum a zhodnocení současného stavu IT trhu pro oblast redakcí v oblasti komplexních a samostatných modulů podnikových systémů. Předpokládám, že výsledky práce pomohou především majitelům redakce, šéfredaktorům, případně podnikatelům, kteří plánují redakci založit. Výsledky práce by mohly zaujmout také vývojáře, kteří díky lepšímu pochopení tohoto typu podnikání mohou navrhnout software na míru, který zatím vlastníci redakcí postrádají, či lepší obdobu současného řešení.
Transformace printových médií do digitální podoby
Herciková, Veronika ; Filipová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Cílem této práce je popsat a zhodnotit přeměnu komerční strategie společnosti Burda Praha. Základním prvkem celé přeměny je transformace tištěného časopisu do digitální verze. Tento prvek je doprovázen i vývojem dalších aktivit, které jsou nedílnou součástí strategie firmy zvané Burda 360. Na základě poskytnutých dat práce charakterizovala a interpretovala vývoj jednotlivých forem komunikace. Získanými výsledky práce zjistila, že vydavatelství bylo nuceno pro udržení konkurenční pozice se adaptovat na vývoj technologií a měnící se tržní podmínky. Hlavním zjištěním práce je, že celý proces je velmi komplexním a nelze se soustředit pouze na jeho jednotlivé části.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.